Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
Aquest fil promet ser llarg, jajaja!
Aquí registrarem tota problemàtica detectada a RdC.
Aquí registrarem tota problemàtica detectada a RdC.
1000-ESTADO- Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 18/05/2016
Re: Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
M'has avançat jejeje!!
Comencem amb un retard fresc. La línia de sempre.
Línia R15. Tren B.Estació de França 20:18 - Móra-La Nova 22:50 circula amb 15 minuts de demora.
Comencem amb un retard fresc. La línia de sempre.
Línia R15. Tren B.Estació de França 20:18 - Móra-La Nova 22:50 circula amb 15 minuts de demora.
Re: Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
Una altra vella coneguda:
Línia R16. Tren Tortosa 17.25 - Barcelona França 19.53 circula amb 15 minuts de demora.
Ah! I recordar que avui hi ha vaga a can SNCF. Els R3 i R11 inicien/finalitzen recorreguts a Portbou i Puigcerdà.
Línia R16. Tren Tortosa 17.25 - Barcelona França 19.53 circula amb 15 minuts de demora.
Ah! I recordar que avui hi ha vaga a can SNCF. Els R3 i R11 inicien/finalitzen recorreguts a Portbou i Puigcerdà.
Re: Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
Ahir va haver-hi un incendi a Casp/Caspe, i un R15 va patir un retard força considerable (tampoc és que sigui gens estrany venint d'aquesta línia).
Re: Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
http://el9nou.cat/noticies_v_0/47779/l%E2%80%99adif-atribueix-acte-vandalic-caiguda-tensio-que-obligat
L’Adif atribueix a un acte vandàlic la caiguda de tensió que ha obligat a tallar la línia de Vic.
L’entitat estatal presentarà denúncia als Mossos d’Esquadra
última actualització: 07-06-2016 (17:41)
EL 9 NOU
L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) atribueix a un acte vandàlic els problemes derivats pel tall de tensió a la xarxa elèctrica de la línia de tren de Vic que ha estat tallada aquest dimarts al matí durant 30 minuts. Els fets seran denunciats als Mossos d’Esquadra.
Segons l’Adif, s’ha localitzat un cable metàl•lic damunt de la catenària. Els tècnics han constat que el cable havia estat llançat expressament damunt de la infraestructura elèctrica des de la part alta de la trinxera que hi ha en el punt concret. Per això, es descarta que fos un fet accidental. Aquest element ha provocat la caiguda de tensió de la xarxa elèctrica al tram entre les Franqueses i Centelles, a Osona, i ha obligat a tallar la circulació de trens durant uns 30 minuts.
El cable tenia uns 12 metres de llarg i pesava entre 4 i 5 quilos. Era un tensor d’acer que estava emmagatzemat en una zona del terme municipal de Tagamanent on s’està fent uns treballs de consolidació de la trinxera.
Segons l’Adif, aquest acte vandàlic s’afegeix al què hi va haver en aquesta mateixa zona el 28 de maig passat quan es va detectar la presència de diversos obstacles a la via.
L’Adif atribueix a un acte vandàlic la caiguda de tensió que ha obligat a tallar la línia de Vic.
L’entitat estatal presentarà denúncia als Mossos d’Esquadra
última actualització: 07-06-2016 (17:41)
EL 9 NOU
L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) atribueix a un acte vandàlic els problemes derivats pel tall de tensió a la xarxa elèctrica de la línia de tren de Vic que ha estat tallada aquest dimarts al matí durant 30 minuts. Els fets seran denunciats als Mossos d’Esquadra.
Segons l’Adif, s’ha localitzat un cable metàl•lic damunt de la catenària. Els tècnics han constat que el cable havia estat llançat expressament damunt de la infraestructura elèctrica des de la part alta de la trinxera que hi ha en el punt concret. Per això, es descarta que fos un fet accidental. Aquest element ha provocat la caiguda de tensió de la xarxa elèctrica al tram entre les Franqueses i Centelles, a Osona, i ha obligat a tallar la circulació de trens durant uns 30 minuts.
El cable tenia uns 12 metres de llarg i pesava entre 4 i 5 quilos. Era un tensor d’acer que estava emmagatzemat en una zona del terme municipal de Tagamanent on s’està fent uns treballs de consolidació de la trinxera.
Segons l’Adif, aquest acte vandàlic s’afegeix al què hi va haver en aquesta mateixa zona el 28 de maig passat quan es va detectar la presència de diversos obstacles a la via.
Re: Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
Incidència greu a la R3. No hi ha servei ferroviari de Vic en amunt, i es fa transport alternatiu per carretera.
Re: Retards, avaries i incidències a Rodalies de Catalunya
La línia de Manresa, tallada dos mesos des del 4 de juliol
SEGREcom
22-06-2016
Adif ultima els treballs preparatoris per iniciar el rebaix de 350 metres de via a Granyanella. Segons fonts de les obres, la circulació quedarà tallada des del 4 de juliol fins al 2 de setembre.
Renfe, per la seua part, prepara el transport alternatiu per carretera que, en principi, afectaria els dotze combois diaris (sis en cada sentit) de la línia. Si bé en la majoria dels trajectes es preveu el transbord en autocars entre Tàrrega i Cervera, no es descarta fer alguns viatges des de la capital de la Segarra fins a Lleida per carretera.
Segons fonts pròximes a l’obra, el projecte preveu rebaixar uns 4 metres el tram inestable per després reconstruir-lo, juntament amb nous murs de contenció i cunetes per evacuar l’aigua de pluja.
Aquesta actuació haurà de frenar les filtracions d’aigua que van enfonsar el terraplè i que obliguen a alentir els trens.
En un altre ordre de coses, els nous trens de FGC per a la línia Lleida-la Pobla seguien ahir sense data oficial per a l’estrena.
Per la seua part, el consell del Pallars Jussà plantejarà en el consell d’alcaldes una declaració conjunta per reclamar-ne la posada en marxa ja.
SEGREcom
22-06-2016
Adif ultima els treballs preparatoris per iniciar el rebaix de 350 metres de via a Granyanella. Segons fonts de les obres, la circulació quedarà tallada des del 4 de juliol fins al 2 de setembre.
Renfe, per la seua part, prepara el transport alternatiu per carretera que, en principi, afectaria els dotze combois diaris (sis en cada sentit) de la línia. Si bé en la majoria dels trajectes es preveu el transbord en autocars entre Tàrrega i Cervera, no es descarta fer alguns viatges des de la capital de la Segarra fins a Lleida per carretera.
Segons fonts pròximes a l’obra, el projecte preveu rebaixar uns 4 metres el tram inestable per després reconstruir-lo, juntament amb nous murs de contenció i cunetes per evacuar l’aigua de pluja.
Aquesta actuació haurà de frenar les filtracions d’aigua que van enfonsar el terraplè i que obliguen a alentir els trens.
En un altre ordre de coses, els nous trens de FGC per a la línia Lleida-la Pobla seguien ahir sense data oficial per a l’estrena.
Per la seua part, el consell del Pallars Jussà plantejarà en el consell d’alcaldes una declaració conjunta per reclamar-ne la posada en marxa ja.
Temas similares
» Retards, avaries o deficiències al servei d'FGC
» Retards, avaries o deficiències al servei de TMB
» Gestió del patrimoni històric ferroviari a Catalunya
» Mapa interactiu d'incidències de la xarxa d'Adif a Catalunya
» Retards, avaries o deficiències al servei de TMB
» Gestió del patrimoni històric ferroviari a Catalunya
» Mapa interactiu d'incidències de la xarxa d'Adif a Catalunya
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum